fbpx

Cum să slăbești fără diete stricte

Știi că aveți nevoie de 1 oră și 40 de minute de mers rapid pentru a arde cantitatea de calorii conținută într-o bară de ciocolată? Desigur, nu este atât de ușor să ții lucrurile sub control și să începi să slăbești, mai ales dacă nu știi de unde să începi. Noi îți vom povesti despre câteva sfaturi care te pot ajuta să devii mai subțire.

Mănâncă sosuri picante.

Oamenii de știință canadieni au dovedit că sosurile picante cresc metabolismul și ne împiedică să mâncăm ceva sărat sau dulce. Este recomandat să adaugi sosuri sau condimente iuți felurilor tale de mâncare. Capsaicina, compusul care dă piperului roșu gustul puternic, ne trezește sistemul imunitar și ne scade pofta de mâncare. Poți adăuga niște piper în ouăle tale amestecate, în paste, risotto sau poți servi carnea cu un sos picant.

Folosește un uscător de păr.

Foarte puțini oameni știu că un uscător de păr ne poate ajuta să slăbim. Chestia este că căldura te face să transpiri și te ajută să scapi de lichidul inutil din corpul tău. Poți utiliza o compresă de ghimbir și să o încălzești pentru a avea un impact asupra dimensiunii unei anumite părți a corpului.

Alege-ți farfuriile cu atenție.

Oamenii de știință de la Universitatea Cornell au dovedit că, dacă culorile farfuriei tale sunt aceleași, ai mai multe șanse să mănânci mai mult decât dacă culorile ar fi contrastante. Dacă ai de ales, alege farfuriile albastre: această culoare este considerată a fi cea mai potrivită, deoarece produsele precum peștele, carnea și legumele sunt de culoare diferită. Acest truc simplu poate reduce pofta de mâncare.

Mănâncă scorțișoară în mod regulat.

S-a aflat că scorțișoara poate reduce foamea și scade pofta de mâncare dacă o consumi în fiecare zi. Cercetările arată că poate ca poate controla metabolismul carbohidraților. Subiecții care au mâncat budincă cu scorțișoară s-au simțit plini (sătui)  pentru o perioadă mai lungă de timp decât acei subiecți care au mâncat budincă fără condiment.

Fă luminile mai tari și oprește muzica.

Dacă îți place să mănânci afară, trebuie să reții că restaurantele creează o atmosferă cu efect asupra poftei de mâncare: personalul pornește muzica și face ca lumina restaurantului să fie mai moale. Luminile moi provoacă relaxare și fac ca o persoană să vrea să mănânce mai mult. Cât despre muzică, ne face să mâncăm mai repede. Încearcă să-ți organizezi mediul de luat masa într-un mod diferit: fă luminile mai puternice și oprește muzica. Rezultatul va fi cu adevărat surprinzător.

Fă exerciții aerobice.

Diferite studii arată că activitățile aerobe precum alergarea, jogging-ul și înotul sunt cele mai bune dacă vrei să arzi grăsime și să slăbești. De asemenea, trebuie să menționăm aceste nuanțe: persoanele în vârstă obțin rezultate mai bune dacă lucrează cu greutăți. Persoanele tinere și sănătoase care doresc să slăbească beneficiază mai mult de efectuarea de exerciții aerobice.

Alege-ți o companie bună.

Se pare că și compania în care ne aflăm ne afectează obiceiurile alimentare bune și rele. Cercetările au arătat că oamenii tind să aibă aceleași mese ca prietenii lor atunci când mănâncă împreună. Este bine dacă prietenii noștri mănâncă mâncare sănătoasă, dar uneori nu este suficient. În plus, dacă o persoană mănâncă rapid, ne grăbim și noi. Așadar, este recomandat să fii atent la persoanele care stau lângă tine la masă.

Încearcă să dormi suficient.

Riscul obezității depinde de iluminarea din camera în care dormim. Oamenii de știință au dovedit că oamenii care dormeau în camere întunecate erau mai puțin predispuși la obezitate decât cei care dormeau în camere luminate. Pentru a pierde în greutate, trebuie să dormim și 7-8 ore. Cei care dorm mai puțin resimt senzația de foame mai repede, din cauza unei tulburări de secreție hormonală.

Consumă mai multe produse lactate.

Diferite studii demonstrează că produsele lactate ne ajută să slăbim. S-a ajuns la concluzia că persoanele care mănâncă produse lactate de 3 ori pe zi, pierd greutatea mai repede decât cei care nu le consumă.

Mănâncă mai multe fasole și leguminoase.

Dr. Russell de Souza a dovedit că consumul a 130 gr de fasole reduce pofta de mâncare și ne ajută să pierdem 0,3 kg în 6 săptămâni. Mai mult, fasolea, mazărea, năutul și lintea conțin o cantitate mare de proteine ​​și fibre. Iar carbohidrații din aceștia nu ne cresc nivelul de zahăr din sânge la fel de repede ca și carbohidrații conținuți în pâine. Oamenii care nu sunt obișnuiți cu acest obicei trebuie să înceapă cu cantități mici: adăugă fasole în supă sau mănânc-o în loc de orez și cartofi. Poți adăuga, de asemenea, năut gătit în salate.

Mănâncă mai întâi supa.

Încearcă să mănânci supe cu conținut scăzut de calorii înainte de mese: acest obicei te va ajuta să scăpi de câteva kilograme. Studiile arată că consumul de supă înainte de felul principal reduce cantitatea de calorii pe care le consumi. Apropo, ingredientele din supă nu joacă un rol foarte important: regula principală este ca supa ta să nu conțină mai mult de 100-150 de calorii. Supele foarte bogate pot provoca un efect opus, așa că este mai bine să mănânci supe de legume.

Controlează temperatura din camera în care petreci mult timp.

Oamenii de știință australieni au descoperit că până și temperatura contează atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Temperatura cea mai potrivită este de 18 grade Celsius. Există 2 tipuri de grăsimi corporale: grăsime albă „rea” care crește mereu și se depune pe șoldurile noastre și grăsimea brună „bună” care este responsabilă de arderea grăsimilor albe și a producției de energie. Dar pentru a începe aceste procese, temperatura ar trebui să fie destul de scăzută.